Etiquetas

miércoles, 16 de mayo de 2012

"Our school festival" by Ángel David 5B

Hello:
Today we have a festival in our school. All the classes prepare a song or a play.
Our song is "Ai se eu te pego" with different lyrics. Do you like it?
Mestra, mestra así vosé me mata
ai saco un cero, ai ai saco un cero
Pedro, Pedro a música me atrapa
ai ese cero, ai ai non mo creo.

Luns pola mañá nosa mestra chegou a ensinar,
empezou por coñecemento, a asignatura vainos matar,
coñe, coñe, así vosé me mata.
Ai saco un cero, ai ai saco un cero.
Lingua, lengua falamos dous idiomas,
ai falta inglés, ai ai falta inglés.
Martes pola mañá chegou Rosa a explicar,
ela dixo OPEN THE BOOK, pero a alarma empezou a soar.
Ximnasia, ximnasia, as flexión me matan,
ai ponte o chandal, ai ai ponte o chandal.
E mate e reli así toda a semana,
ai saco un cero, ai ai saco un cero,
xoves, venres, a semana remata,
ai chega o finde, ai ai chega o finde.

No hay comentarios:

Publicar un comentario